FAQ

Kilka pytań jakie najczęściej otrzymuję od Czytelników przed, czy na początku przygody ze Strefą Abonenta MB-IG. Stąd udostępniłem ich treść razem z odpowiedziami jako tzw. FAQ.

Jakie są dostępne formy płatności?

Gotówką, do wyboru zwykle dwa kanały, czyli przez:
a) pośrednika Przelewy24 (np. szybki przelew, Blik)
b) zwykły przelew bankowy

Od kiedy będzie liczona moja ważność konta?

Ważność Twojego konta będzie liczona od dnia aktywacji. Jeżeli pozostał Ci jeszcze jakiś okres w ramach dotychczasowego abonamentu, to do aktualnego okresu dodane zostaną kolejne dni.

Czy muszę opłacać kolejną subskrybcję – przedłużenie Abonamentu, skoro mam podany już okres następnej płatności?

Nie, jest to po prostu orientacyjna data wygaśnięcia Twojego Abonamentu-Subskrybcji. Zresztą płatności automatyczne są wyłączone, choć jeśli chcesz, to możesz sam włączyć sobie taką opcję w swoim Panelu Klienta.

Czy otrzymam fakturę na firmę na zakup abonamentu?

Nie jestem vatowem, ale wystawiam faktury.

Czy można anulować zakup abonamentu?

Można, najlepiej po prostu go nie opłacić. Można też napisać na biuro@mb-ig.pl i poinformować o tym fakcie.

Czy można zmienić zamówiony abonament?

Tak, wystarczy napisać na biuro@mb-ig.pl. Odpowiem tak szybko jak to możliwe i ustalimy nowe warunki.

Czy mogę zrezygnować z abonamentu? Jak wygląda procedura rezygnacji?

Tak, wystarczy w okresie gwarancyjnym napisać na biuro@mb-ig.pl i ustalimy sposób zwrotu pieniędzy. Po okresie gwarancyjnym również można zrezygnować, ale wtedy zwrot abonamentu już nie przysługuje.

Czy dostanę gwarancję? Na jak długo? Jak jest realizowana?

Tak, każdy abonament jest objęty specjalną dla niego gwarancją.

Czas trwania gwarancji może być uzależniony od wyboru długości abonamentu. Zawsze można napisać na biuro@mb-ig.pl, aby zapytać jak długo obowiązuje jeszcze gwarancja dla danego Klienta.

W okresie objętym gwarancją Klient ma prawo zażądać bez podania przyczyny zwrotu pieniędzy. Wystarczy napisać prośbę o zwrot na biuro@mb-ig.pl. Rozpatrzenie gwarancji następuje tak szybko jak to możliwe, a forma realizacji jest ustalana mailowo.

Nie otrzymuję raportóww ani maili, co się stało?

Pierwszy powód może być taki, że masz przepełnioną skrzynkę i dlatego nie otrzymujesz raportu. Sprawdź, czy tak jest. Jeśli nie jest przepełniona, sprawdź, jaki adres podałeś podczas rejestracji (zaloguj się na swoje konto).

Kolejnym możliwym powodem jest to, że Twój serwer e-mail nie przyjmuje poczty (wtedy zaloguj się na swoje konto na stronie i podaj inny adres e-mail na innym serwerze i zaczekaj na kolejny mail).

Jeżeli pisałeś do mnie wiadomość i nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 48 godzin, napisz pytanie ponownie, podając alternatywny adres e-mail, na innym serwerze.

Kiedy wysyłany jest raport dla Abonentów?

Zależy od dnia:
a) poniedziałek – czwartek: ok. 17:10
b) piątek – różnie, gdyż to zależy od ilości treści prezentowanych w raportach tygodniowych. Staram się wyrobić przed 20:00
c) sobota – niedziela to dni wolne od sesji, więc MB-IG również oficjalnie nie pracuje wtedy

Ile muszę czekać na odpowiedź po zadanym pytaniu?

Twoja wiadomość trafia do kolejki maili. Zwykle nie czeka się dłużej, anieżeli 24 godziny (licząc dni robocze).

Czy w weekend otrzymam odpowiedź na zadane pytanie?

Nie, w weekend należy się nam wszystkim odpoczynek.

Czy zapisując się na newsletter do Strefy Sybskrybenta, otrzymam te same wiadomości, co na płatnym uczestnictwie?

Nie.

Dlaczego, mimo że opłacam abonament na MB-IG, nie mam dostępu do zahasłowanych wpisów na Blogu?

Jako zarejestrowany Abonent nie potrzebujesz dostępu do tych wpisów. Są one dostępne dla Ciebie w pełnej wersji w Strefie Abonenta. Będziesz o nich poinformowany przez portalowy wieczorny raport MB-IG. Zahasłowane wpisy na blogu mają charakter wyłącznie promocyjny.