Auto Partner w mWIG40: dobry, czy słaby rok?
Tematyka analizy zachowań Auto Partner w mWIG40:
a) informacje
b) czy na 11,5 zł jest nowe wsparcie?
c) 17 listopada co raz bliżej
Auto Partner w mWIG40: informacje
Symbol: APR
Główny indeks: mWIG40
Profil: przede wszystkim organizacja dystrybucji części zamiennych do samochodów bezpośrednio od producentów do odbiorców końcowych
Dostępne instrumenty:
a) akcje
b) inne w zależności od biura i platformy
Auto Partner w mWIG40: równowaga w październiku
Nowy historyczny szczyt +/- 16,5 zł to przy okazji pierwszy opór w tym interwale od 5 lat:
Pomijając chwilowo efektowny luty prócz lipca kurs nie wykazuje większej dynamiki spadkowej.
Czy dołki z ok. 11,5 zł to nowe wsparcie? W tym interwale niekoniecznie, choć zachowanie kursu jest charakterystyczne. Brakuje odbicia na potwierdzenie.
Brakuje wyróżniającego się w tle wolumenu (np. ostatnie miesiące 2018 r.), które podkreśliłyby działania akumulacyjne popytu. Nie oznacza to, że kurs musi spaść niższej. Tym bardziej, że brak czytelnych wsparć do poziomu +/- 5,5 zł utrudnia wytypowanie następnego rejonu. Mogą jednak pojawić się nowe elementy tego typu.
Teoretycznie podaży sprzyjają zmarnowane próby odbicia z sierpnia i września. Jak na razie październik nie potwierdza jednak wykorzystania tej szansy. Okazja dla Byków?
Plusy: stosunkowo osłabiony spadek
Minusy: przydałaby się akumulacja
Auto Partner w mWIG40: udane I półrocze
Czy Grupa pobije w tym roku zeszłoroczny rekord zysków netto tj. +186,024 mln zł? Nie jest to wykluczona o ile zostanie podtrzymana dotychczasowa tendencja zysków kwartalnych powyżej 50 mln zł.
Aktualnie podstawowe wskaźniki prezentują się tak:
a) C/Z: 7,69 – atrakcyjne
b) C/Wk: 2,03 – mogłoby się wychłodzić
17 listopada br. spółka opublikuje raport za 3Q.
Spółka ma stosunkowo krótką historię notowań, ale wypłaciła dywidendę 3-krotnie. W tym roku na konta akcjonariuszy wpłynęło 0,15 zł/akcję. Zwykle kluczowy okres dla tego tematu to kalendarzowy maj-czerwiec.
Plusy: rosnące ogólnie zyski, C/Z, dywidenda
Minusy: C/Wk mogłoby się obniżyć
Auto Partner w mWIG40: co dalej?
Słabość podaży w październiku to szansa dla Byków. Przydałaby się akumulacja akcji na podkreślenie ewentualnego powrotu do hossy.
Kluczowe będzie jednak to, czy dobre wyniki za I półrocze ujęte są w cenach, skoro kurs ma jednak pewien kłopot. Zresztą gorsza kondycja w tym roku może też wynikać z wpływu otoczenia GPW.
A jak wg Ciebie spisze się Auto Partner w indeksie mWIG40?